Jeść trzeba! Zwłaszcza po treningu

Będzie to wpis bez większych odkrywczych prawd, ale jak wszyscy wiedzą jeść trzeba, zwłaszcza po treningu. Trzeba uzupełnić to co tracimy. Wiele jest opinii co jeść, kiedy jeść (przed czy po). Sam osobiście opieram się na współpracy z moim dietetykiem sportowym. Aczkolwiek…

Jest mnóstwo artykułów, że powinno się uzupełnić pewne składniki zaraz po treningu. Jest nim przede wszystkim BIAŁKO.

To też to koktajli dodaje odzywkę białkową. W moim przypadku jest to odzywka białkowa firmy Ale Energy, z którą współpracuje w sezonie 2018 (link do sklepu on line – www.alenergy.eu). Więcej o produktach tej firmy poczytać będzie można w oddzielnym wpisie.



Przepis na smothie

No i w końcu przechodzimy do meritum sprawy. Daktylowe Smothie!

Generalnie koktajl mega dobry, zn. mi bardzo smakuje. Zwłaszcza po ciężkim treningu.

Jest słodki oraz czekoladowy, czyli to co lubię kiedy już jest PO:)


 Daktylowe Smothie

Składniki: Większość składników kupuje w Biedronce:)

  • Banan – 120 g (1 x Sztuka)
  • Mleko migdałowe – 250 g (1 x Szklanka) – lub inne mleko
  • Daktyle, suszone – 25 g (5 x Sztuka)
  • Płatki owsiane – 10 g (1 x Łyżka)
  • Odżywka białkowa – 35 g (1 x Porcja)
  • Kakao 16%, proszek – 10 g (1 x Łyżka)

Sposób przygotowania:

1. Wszystkie składniki zmiksować na gładki koktajl.

2. Mięta do dekoracji:)

 

Czas przygotowania: około 3-5 minut

 

Cyferki:

491,2 kcal  /  450,0 g

Białko: 23,0 g
Tłuszcze: 14,6 g
Węglowodany: 59,1 g
Błonnik: 10,2 g
Wymienniki węglowodanowe: 6,0 g

SMACZNEGO!


Jeżeli spodobał Ci się wpis i chcesz pozostać na bieżąco ze wszystkimi nowościami:

  • zapisz się do wysyłanego raz na miesiąc newslettera:


  • albo szukaj mnie tutaj:

Znalezione obrazy dla zapytania instagram logo pngZnalezione obrazy dla zapytania facebook logo png